دلتنگی

خرید بک لینک

حس عجیبیه...

ندونی دلتنگی یا دلگیر!

اصلا ممکنه هر دوشونو باهم داشته باشی،

اما کدوم بیشتره؟

من میگم دلتنگی همون دوست داشتنه...

فقط یکم غصه قاطیش شده!

همون لحظه ای که به همه میگی تموم شده واسم خواستنش،

از خودت میپرسی؛

"واقعا تموم شده؟"

بعد گریه هات یادت میاد...ناراحتیت...

تازه آخرشم قلبت احمقانه تیر میکشه و

یادت میاد چند بار شکسته!

دلگیر بودن اما قصش فرق داره!

شده خسته باشی از خواستن و خواسته نشدن؟!

دلگیر بودن همینه...

هی تو بری جلو،هی اون بره عقب!

مسیرتون موازی بشه ولی مماس نه!

نمیدونم...

واسه تووووووووووووووووووو...

ما را در سایت واسه تووووووووووووووووووو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: شنبه 11 خرداد 1398 ساعت: 4:20

صفحه بندی