نمیدونم چی بگم فقط میگم خدایا یه کسیو وارد زندگیمون کن که تموم گذشتمون یادمون بره واسه تووووووووووووووووووو...
ما را در سایت واسه تووووووووووووووووووو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49
ما را در سایت واسه تووووووووووووووووووو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95
ما را در سایت واسه تووووووووووووووووووو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81
رایا تو در مورد دلتنگی چی میدونی؟ از حفرههای دردناکِ توی دل آدمها خبر داری؟ از سایهای که تمام روز ازش فرار میکنن و قبل از خواب پشت پلکشون میبیننش شنیدی؟ از فلسفهی دردناکِ کلمهی سه حرفیِ «کاش» کسی برات حرف زده؟
دلتنگی یه زخمِ پنهانه رایا. یه سرطانِ بینشونه. آدمای دلتنگ شبیه بقیهی آدمان. راه میرن میخندن لذت میبرن و تو هیچ وقت از ظاهر آرومشون نمیتونی بفهمی پشت این رد پاها و ته این خندهی بلند چه ای کاشِ بزرگی جا مونده :)
ما را در سایت واسه تووووووووووووووووووو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79
یه روز صبح از خواب بلند میشی و متوجه میشی هیچ حسی به گذشته
و آدم های گذشته نداری، دیگه می تونی واسه همشون آرزوی خوشبختی کنی؛
یه جور رهایی و بی احساسی کامل،
از اون به بعد با کسی جر و بحث نمی کنی،
به همه لبخند می زنی و از همه چیز ساده می گذری.
مردم بهش میگن قوی شدن، اما من میگم سِرشدگي...
واسه تووووووووووووووووووو...ما را در سایت واسه تووووووووووووووووووو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104